مهاجمان رئال مادريد در يورو 2016
نوشته شده توسط : atefeh

 گزارش:
مهاجمان رئال مادريد در يورو 2016

از رئال مادريد 9 بازيکن در يورو 2016 حضور دارند و اکثريت آنها نمايشي درخشان در تيم هاي ملي خودشان ارائه داده اند.

رئال مادريد

به گزارش "ورزش سه"، دور گروهي رقابت هاي يورو 2016 دو روز پيش به اتمام رسيد و از فردا شاهد بازي هاي دور يک هشتم نهايي خواهيم بود. رئال مادريد 9 بازيکن در اين رقابت ها دارد که همگي آنها موفق به صعود به يک هشتم نهايي شده اند.

راموس، لوکاس واسکز و موراتا از اسپانيا، توني کروس از تيم ملي آلمان، گرت بيل از تيم ملي ولز، لوکا مودريچ و کوواچيچ از کرواسي و رونالدو و په په از پرتغال رئالي هاي حاضر در يورو هستند. تا دو روز پيش البته موراتا بازيکن يووه محسوب مي شد اما پس از اينکه رئال او را بازخريد کرد، حالا او نماينده رئال در يورو محسوب مي شود.

 

 

نکته جالب اما حضور سه بازيکن رئال در صدر جدول گلزنان اين رقابت هاست. گرت بيل و موراتا با سه گل زده، بالاتر از رونالدوي دو گله قرار دارند و به نوعي رقابت براي آقاي گلي يورو 2016 بين ستاره هاي رئال مادريد در جريان است.

البته اين احتمال که کفش طلاي يورو به گرت بيل برسد کمي بيشتر از موراتا و رونالدو است؛ با توجه به مسير ساده تري که ولز پيش رو دارد. بيل و يارانش در يک هشتم بايد به مصاف ايرلند شمالي بروند در حاليکه موراتا با اسپانيا بايد مقابل ايتاليا قرار بگيرد و پرتغال نيز کرواسي آماده را پيش روي خود دارد.

مجموع گل هاي بازيکنان رئالي حاضر در يورو نيز به 9 مي رسد که بيش از هر تيم ديگري است. به گل هاي بيل، رونالدو و موراتا، تک گل مودريچ را نيز اضافه کنيد.

منبع: ورزش 3

رئال مادريد





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: