رونمايي بازيکنان بارسا از پيراهن فصل آينده
نوشته شده توسط : atefeh

رونمايي بازيکنان بارسا از پيراهن فصل آينده

بارسلونا

نيمار، مسي، اينيستا، بوسکتس، سوارز و پيکه، از پيراهن فصل بعد بارسلونا رونمايي کردند.

به گزارش  "ورزش سه"، اين پيراهن بسيار شبيه به طرح پيراهن فصل 1991-1992 اين باشگاه است. راه هاي آبي اناري نيز برخلاف فصل گذشته عمودي هستند. بارسلونا در دهه 80 و 90 غالبا با پيراهن هايي با چنين طرحي به ميدان مي رفت. راه هاي آبي اناري عمودي که رنگ آبي به کار رفته در اين پيراهن ها، نمود بيشتري دارد. رگه هاي باريک و ريزي که در پيراهن فصل بعد بارسا مشاهده مي شود همه را به ياد پيراهن فصل رويايي 91-92 مي اندازد.
فصلي که بارسلوناي يوهان کرويف فقيد، توانست به اولين جام قهرماني خود در باشگاه هاي اروپا دست يابد. بارسلونا در فينال به لطف ضربه آزاد به ياد ماندني رونالد کومان که در وقت هاي اضافه وارد دروازه سامپدوريا شد، توانست قهرمان اروپا شود.

بارسلونا

 

فصل گذشته نايکي ترجيح داد براي بارسلونا پيراهني طراحي کند که طرحش در تاريخ اين باشگاه بي سابقه بود. براي اولين بار ما شاهد راه هاي افقي به جاي عمودي روي پيراهن بارسلونا بوديم که در ابتدا انتقادهايي را نيز به همراه داشت اما به تدريج مورد قبول هواداران قرا گرفت. پيراهني که براي بارسايي ها خوش يمن بود و آنها موفق به کسب قهرماني در لاليگا و کوپا دل ري شدند.
پيراهن جديد بارسا داراي تکنولوژي  Dri-Fit نايکي است که به بازيکنان راحتي ويژه اي مي‌دهد. اين تکنولوژي عرق را از بدن جذب مي‌کند و آن را به خارج از پيراهن و شرت دفع مي‌کند.اين موضوع به بازيکنان کمک مي‌ند که راحت تر باشند.پيراهن از بطري هاي بازيافتي  و شرت از پولي استر بازيافتي ساخته شده است.
منبع:  ورزش سه

بارسلونا





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: